אישורי הגעה בחינם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אישורי הגעה בחינםאתם כבר מתלבטים מי יעשה שיחות לאישורי הגעה מבין החברים שלכם? מתלבטים אם לשכור חברה חיצונית שתבדוק בין כל האורחים מי מגיע ומי לא? אישורי הגעה לאירוע הם חובה, ככה תוכלו לתאם את כמות המוזמנים מול האולם, ולעשות סדר בין כל המטלות שלכם. אישורי הגעה בדרך כלל ניתנים כשבועיים עד חודש ממועד האירוע, ולכן אתם לא תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי מפאת זמן. וכבר בהתחלה נגלה לכם ספוילר, זה לא אמור לעלות הרבה, אם בכלל. 

 

מי צריך אישורי הגעה?

גם אם מדובר על אישורי הגעה חינם, מי צריך את זה בכלל? ובכן, מסתבר שיש משקל קריטי לאישורי הגעה. בתור התחלה, שבועיים לפני האירוע המרגש שלכם אתם לא אמורים להתקשר למוזמנים ולברר מי מגיע ומי לא, גם לא הקרובים שלכם. הדבר יכול לגרום לחוסר נעימות מצד האורחים וכמו כן, מצד בעלי המצווה. ועם זאת, ידיעת מספר האורחים היא עניין קריטי שגם ישפיע על המחיר הסופי אותו תשלמו על האירוע. אתם צריכים לדעת לכמה מנות אתם צריכים להתחייב, לדעת סדר הושבה, מספר כיסאות, שולחנות ובכלל – לדעת האם תצליחו לכסות את האירוע.

חשוב להבדיל בין אישורי הגעה לאירוע חינם ובין הזמנות, אישורי הגעה הוא תהליך שמתבצע רק כשבועיים לפני מועד האירוע. הזמנות נשלחות למוזמנים בדרך כלל בין חודש לחודשיים לפני מועד החתונה. אישורי הגעה נועדו גם כדי לתת תזכורת וגם כדי לקבל אסמכתא סופית על הגעת האורחים, שייתכן וכבר אישרו הגעה בהזמנה אבל מאז חלף זמן. הדבר נוגע לא רק לביטולים, אלא גם לאנשים שמתכוונים להגיע עם עוד מוזמנים. 

אישורי הגעה לאירוע חינם – מגוון חבילות

כאמור, יש חבילה של אישורי הגעה חינם ויש חבילות שגם דורשות סכום כזה או אחר. מה שבטוח הוא שהמחירים כבר לא כמו שהיו בעבר, בעיקר בשל התחדשות טכנולוגית וכניסה של חברות חדשות לתחום. בעבר היינו משלמים עבור כל אורח לפחות שלושה שקלים, והיום הדברים שונים לחלוטין. ריכזנו עבורכם את ההבדלים בין החבילות השונות, החל מחבילה ללא תשלום ועד חבילה בתשלום מקסימלי:

 

חבילה חינמית  חבילת בסיס 80-120 ש"ח חבילת משודרגת 120-170 ש"ח
ניהול רשימת מוזמנים אישורי הגעה באמצעות הודעות SMS (בין 300 ועד 500 מוזמנים) אישורי הגעה באמצעות הודעות SMS (בין 500 ועד 1,000 מוזמנים)
סידורי הושבה ניהול רשימת מוזמנים ניהול רשימת מוזמנים
מעקב הוצאות סידורי הושבה סידורי הושבה
תיעוד מתנות מעקב הוצאות מעקב הוצאות
ניהול זמנים (ספירה לאחור) הזמנה מעוצבת הזמנה מעוצבת
תיעוד מתנות תיעוד מתנות
בחלק מהחבילות תקבלו גם שיחות חוזרות למספרים שבהם לא התקבל מענה.

 

אישורי הגעה לאירוע חינם – חברות חיצוניות

האם אתם צריכים להיעזר בחברה חיצונית לשליחת אישורי הגעה? חברות חיצוניות עשויות להעניק לכם חבילות רחבות, חבילות שיגרמו לכם להסיר כל חשש ומחשבה מצד המוזמנים. כמו כן, חברות רבות לא מסתפקות רק באישורי הגעה, אלא הן גם יציעו לכם סדר הושבה הכוללת דלפק, מספור מוזמנים לפי שולחן, מנהלי אירוע שיבדקו שכל מוזמן קיבל את המקום שלו ועוד מגוון רחב של הצעות. מעבר לחברות אלו, קיימת גם אפליקציה שאליה תוכלו להירשם ובאמצעות האפליקציה תוכלו לקבל בחינם את האפשרות לשליחת אישורי הגעה. 

האפליקציה/מערכת היא די נוחה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לייצא את רשימת המוזמנים שלכם ובאופן אוטומטי תישלח לכל אחד ואחת מהמוזמנים הודעה מטעמכם. המערכת מקבלת את התשובות על ידי הזנה מצד מקבל ההודעה\ ולאחר מכן המערכת תשקלל את כל התשובות ותיתן לכם סיכום. כל מי שלא ענה להודעה יקבל הודעה נוספת או שתצטרכו ליצור קשר איתו באופן עצמאי. חברות רבות יכולות לתת פתרון במקרה של חוסר מענה, וזאת על ידי התקשרות עם המוזמן.

אישורי הגעה חינם – האם קיימת מגבלה כלשהי?

לכל חברה יש את השירותים שלה ואת החבילות שלה. כמובן שייתכן ותהיה הגבלה כלשהי בנוגע לכמות המוזמנים או מספר ההודעות שניתן לשלוח. חברות אלו מעניקות חבילה בסיסית, שלרוב היא חבילה מספיקה והיא ללא תשלום. אם אתם תרצו לקבל שירות רחב יותר הכולל סידורי הושבה או לדוגמא שיחות חוזרות למוזמנים שלא נתנו מענה, על זה תצטרכו לשלם. חשוב להזכיר שגם השירות הכולל לא בהכרח יקר ומדובר על מספר עשרות אגורות עד שני שקלים למוזמן (שני שקלים למוזמן הוא שירות פרמיום). בסופו של דבר, על אירוע בסיסי תשלמו בין 80 ש"ח ועד 200 ש"ח לכל היותר – הוצאה שולית ביחס לזמן שהשירות חוסך לכם. 

כמובן, השירות החינמי הוא מעולה. "החיסרון" היחיד הוא שאתם צריכים לנהל את הרשימה ולהזין את רשימת המספרים להתקשרות. בדרך כלל האפליקציות נוחות ומאפשרות חיבור למדיה בטלפון שלכם, ועל ידי כך ניתן לסנכרן בין אנשי קשר. חשוב מאוד, בדקו לפני השליחה שכל המוזמנים שלכם נמצאים ברשימת הקשר. 

קראו עוד: הזמנה עם אישורי הגעה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

DEVENT

מארגנים אירוע? התקדמו לעתיד! דרך חדשה להזמין את האורחים ולנהל את האירוע באפס מאמץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, שיחסוך לכם המון כסף וישאיר לכם זמן להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז מה היה לנו בכתבה:

אישורי הגעה בחינם
עיצוב הזמנה דיגיטלית

עיצוב הזמנות דיגיטליות:

בעידן הדיגיטלי של היום, עיצוב הזמנות הפך להיבט חיוני ביצירת תוכן דיגיטלי מושך ומאורגן. בין אם אתה מעצב גרפי, מפתח אתרים, או סתם מישהו שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, הבנת טכניקות עיצוב הזמנה דיגיטלית יכולה לשחרר מאוד את היצירתיות  ולשפר את חווית המשתמש הכוללת.

לקריאת המאמר »
הזמנה לחתונה

הכנת הזמנה דיגיטלית: 7 טיפים לחוויה דיגיטלית חלקה

בעידן הדיגיטלי של היום, ההזמנה באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מעסקים רבים. בין אם אתה מנהל מסעדה, חנות קמעונאית או כל סוג אחר של מוסד המציע מוצרים או שירותים, חווית הזמנה דיגיטלית חלקה היא חיונית. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות, אלא הוא גם עוזר לייעל את הפעילות  ולהגביר את השורה התחתונה. כדי להבטיח תהליך הכנת הזמנה דיגיטלית מקוון חלק, הנה  טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:

לקריאת המאמר »