אישורי הגעה לבריתה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אישורי הגעה לבריתהאין דבר יותר מרגש מלידה של תינוקת, העיסוק כולו בה. כאשר מדובר על לידה של בן, האירוע הופך למורכב יותר ויש לחשב את הזמן המדויק לערוך את הברית. כאשר מדובר על בריתה, יש יותר גמישות בבחירת תאריך הבריתה ונהוג לערוך את הטקס בסמוך ללידה. בשביל לערוך את הבריתה בצורה מסודרת, תצטרכו לדאוג לסעודת מצווה ולוודא שכל האורחים מתכוונים להגיע באמצעות אישורי הגעה לבריתה. 

 

מה זה בריתה?

בריתה הוא אירוע שמגיע מספר ימים לאחר הלידה ולידה עצמה היא כמובן אירוע שמצריך התאוששות. אין חובה לערוך אירוע בריתה, אך רבים נוהגים לערוך את הטקס ולבשר על שם התינוקת. בגלל מצבה של היולדת לאחר הלידה, והמשפחה עצמה עסוקה ללא הרף בתינוקת החדשה, אנחנו נרצה להקל ככל הניתן על ארגון האירוע. אירוע בריתה נועד בין היתר כדי שהיולדת הטריה תוכל לפגוש את כל בני המשפחה ואת כל המאחלים למיניהם במקום אחד. ולאחר האירוע תוכל להתרכז רק בילדה. ארגון אירועי בריתה שונה ממקום למקום, כל משפחה יכולה לבחור את אופי האירוע, היכן הוא יתרחש ומתי. אבל מה שמאופיין לכל אירוע הוא המוזמנים, אנחנו נרצה לוודא שהמוזמנים אכן מגיעים ונוכל לעשות זאת באמצעות אישורי הגעה לבריתה.

מהם אישורי הגעה לבריתה?

במקום לעבוד בשיטה המסורתית בה אנחנו מתקשרים לכל מוזמן ומוודאים אם הוא מגיע או לא, אנחנו יכולים לעשות הכל באופן דיגיטלי דרך חברה שתדאג לאישורי הגעה. החיסרון המהותי של בדיקת הגעה באופן אישי הוא שאתם תצטרכו לחזור על הרשימה פעם אחר פעם, מכיוון שברוב המקרים אנשים יכולים לתת תשובות לא חד משמעיות. אז אתם תצטרכו לשקול את כמות האוכל שתביאו, כמות האנשים המינימלית שצריכה להגיע לאירוע ועוד פרטים שונים.

אישורי הגעה מלבד לכך גם מאפשרים לכם להיות יצירתיים ולהפוך את ההזמנה לפחות בירוקרטית, אלא גם הזמנה שבאמת "מזמינה" מבחינה ויזואלית. יש אפשרות ליצור הזמנה דיגיטלית בצורה מהירה, תוכלו לשלוח את אישור ההגעה דרך אמצעי תקשורת שונים כמו מייל, וואטסאפ ואחרים. אישורי הגעה דיגיטליים מאפשרים למוזמן לסמן אם הוא מגיע או לא, כמו כן לסמן כמה אנשים מגיעים מאותו בית. זאת הדרך היעילה ביותר להבין את כמות האורחים העתידית שתגיע לאירוע המרגש.

 

מהם היתרונות של אישורי הגעה לבריתה?

  1. דיגיטל – מדובר על אישורי הגעה דיגיטליים, ככה שמלבד לעיצוב אין שום הוצאה מצידכם. ברוב המקרים תוכלו גם לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ואפילו לערוך באופן עצמאי את ההזמנה. האורחים מקבלים את ההזמנה למכשירים האישיים שלהם והם יכולים להחזיר תשובה בזמן, בניגוד לשיחת טלפון שם הם לא באמת יכולים להחזיר תשובה חד משמעית באותו רגע. הדבר גם מונע חוסר נעימות מצד האורחים במקרה שהם לא יכולים להגיע מסיבה כזאת או אחרת.
  2. יעילות – במקום לעבור מוזמן מוזמן, אתם יכולים לשלוח את הזמנה באמצעות רשימת תפוצה. את רשימת התפוצה תוכלו ליצור באופן עצמאי, או מצד שני תוכלו לפנות לחברה חיצונית שתעניק לכם את השירות המלא. החברה יכולה לסייע לכם לוודא אישורי הגעה, ובמקרה בו אם מענה להזמנה דיגיטלית החברה תיצור קשר עם המוזמן. ככה אתם יכולים להתרכז במה שחשוב באמת, ולא בעניינים בירוקרטיים לפני האירוע. 
  3. כמות – אתם צריכים להיערך לבריתה בהתאם לכמות המוזמנים, וכאשר מדובר על בריתה בדרך כלל פרק הזמן מהזמנת האורחים ועד לאירוע עצמו נע בין שבוע לשבועיים. אישורי הגעה לבריתה יכולים לספק לכם את כמות האורחים שתגיע ובהתאם לכך תוכלו לעדכן את האולם/חברת קייטרינג וכד'.

למי פונים?

היום חברות רבות מציעות שירותי הזמנות דיגיטליות לאירועים, וכמו כן אישורי הגעה לכל אירוע. לכן, המטלה היחידה שלכם היא לבחור את החברה שתציע לכם את השירות הכולל במחיר הגון. עליכם לוודא מספר דברים, תחילה עליכם לוודא מה כולל השירות, האם הוא כולל עיצוב הזמנה דיגיטלית, כיצד החברה יוצרת אישורי הגעה לבריתה ובנוסף, מה קורה במקרה בו אין מענה דרך אישור ההגעה? ברגע בו אתם בוחרים חברה העונה לכם על כל הצרכים לפני האירוע, תוכלו להיות מרוכזים באירוע עצמו ולא בעניינים טכניים. 

כמו כן, יש עניין המחיר. בחרו חברה שיכולה לתת לכם את השירות המקסימלי במחיר. בדרך כלל המחיר נקבע לפי מוזמן, המחיר למוזמן יכול לנוע בין עשרות אגורות ועד כ-2 שקל. חברות מקצועיות יציעו לכם שירות דרך האפליקציה, ובכך המחיר יהיה נמוך משמעותית ולעיתים גם ללא תשלום. באמצעות האפליקציה תוכלו ליצור אישורי הגעה לאירוע הכוללים כתובת וויז, שעת הגעה ופרטים נוספים. תוכלו לעצב כראות עיניכם את ההזמנה ולאחר מכן לשלוח לכל המוזמנים שלכם. בדרך כלל שירות זה אינו כולל גם שיחות בנוסף, עבור שיחות תצטרכו לשלם תשלום נפרד או לבצע את השיחות באופן עצמאי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

DEVENT

מארגנים אירוע? התקדמו לעתיד! דרך חדשה להזמין את האורחים ולנהל את האירוע באפס מאמץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, שיחסוך לכם המון כסף וישאיר לכם זמן להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז מה היה לנו בכתבה:

אישורי הגעה לבריתה
עיצוב הזמנה דיגיטלית

עיצוב הזמנות דיגיטליות:

בעידן הדיגיטלי של היום, עיצוב הזמנות הפך להיבט חיוני ביצירת תוכן דיגיטלי מושך ומאורגן. בין אם אתה מעצב גרפי, מפתח אתרים, או סתם מישהו שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, הבנת טכניקות עיצוב הזמנה דיגיטלית יכולה לשחרר מאוד את היצירתיות  ולשפר את חווית המשתמש הכוללת.

לקריאת המאמר »
הזמנה לחתונה

הכנת הזמנה דיגיטלית: 7 טיפים לחוויה דיגיטלית חלקה

בעידן הדיגיטלי של היום, ההזמנה באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מעסקים רבים. בין אם אתה מנהל מסעדה, חנות קמעונאית או כל סוג אחר של מוסד המציע מוצרים או שירותים, חווית הזמנה דיגיטלית חלקה היא חיונית. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות, אלא הוא גם עוזר לייעל את הפעילות  ולהגביר את השורה התחתונה. כדי להבטיח תהליך הכנת הזמנה דיגיטלית מקוון חלק, הנה  טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:

לקריאת המאמר »