אישורי הגעה לחתונה מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אישורי הגעה לחתונה מחיריםיום החתונה שלכם קרב ובא, וכבר שלחתם הזמנות לכל הקרובים אליכם. אישורי הגעה הם אסמכתא כדי לוודא מי מהמוזמנים מתכוון להגיע, ומי מהמוזמנים יאלץ לא להגיע. אין ספק שמדובר על שירות קריטי שמשליך על סדר ההושבה ועל מספר המוזמנים ביחס למה שנקבע מול האולם ולכן, אנחנו נרצה לקבל תשובה מדויקת לפני יום החתונה. ניתן לערוך אישורי הגעה באופן עצמאי, וניתן להיעזר בחברה חיצונית שתסייע לנו. ריכזנו עבורכם את המידע הכולל על אישורי הגעה לחתונה מחיר, למה זה קריטי, אישורי הגעה ביצירה עצמאית ומה זה אומר בכלל. 

 

אישורי הגעה לחתונה מחיר – מה זה אומר?

אישורי הגעה והזמנות לחתונה הם אינם אותו דבר, לרוב שרבים נוטים להתבלבל בין השניים. אישורי הגעה בדרך כלל נשלחים למוזמנים כשבוע וחצי עד שבועיים לפני היום המרגש. אישורי הגעה יכולים להיות אישורים דיגיטליים או אישורים טלפונים. הם נועדו כדי לתת לנו את האסמכתא הסופית לכמות המוזמנים, ובהתאם לכך נוכל להיערך מבחינת כמות מנות, מבחינת סדרי הושבה ותשלומים נוספים שנצטרך לשלם למקום האירוע.

לאישורי הגעה יש הרבה משקל בהחלטות שאנחנו מבצעים, וכמובן שלאף זוג אין את הרצון או הזמן לבצע את תהליך אישורי ההגעה באופן עצמאי שבועיים לפני חתונתם. לכן, חברות רבות מציעות שירותים הכוללים אישורי הגעה. אישורי ההגעה יכולים להיות בעיצוב מרשים מאשר הודעת טקסט סתמית, ולכלול גם פרטים בנוגע לאירוע, טקסט מסוים המאפיין את הזוג, כתובת עם קישור לוויז וכמובן – אישור הגעה. אישור הגעה דיגיטלי הינו אישור בו המוזמנים מסמנים האם הם מתכוונים להגיע לאירוע, והמערכת מחשבת את התשובות ובהתאם לכך נוכל להיערך בהתאם. יש מחירים שונים לאישורי הגעה לחתונה, והם נקבעים בהתאם למסלול בו בחרתם ומספר המוזמנים. 

 

למה אישורי הגעה לחתונה קריטיים?

אישורי הגעה לחתונה הם הדבר הסמוך ביותר ליום החתונה, מדובר על מועד של בערך שבועיים לפני החתונה. עד שאנשים עונים לוקח בדרך כלל בין יומיים לשלושה, ולאחר מכן נרצה ליצור קשר עם אותם אנשים שלא נתנו תשובה סופית. ברגע שיש לנו את אישורי ההגעה נוכל לארגן את האולם בצורה מתאימה, ולעשות סדר הושבה שנוח לנו ומונע מאיתנו לפתוח שולחנות חצי ריקים. כמו כן, נוכל לאמוד את כמות המנות שיצאו ולהכין את האולם בהתאם לכך. כמובן שהאולם עצמו מאורגן למספר מסוים של מוזמנים בתוספת מנות נוספות. 

 

אי אפשר ליצור אישורי הגעה לבד?

עבור אישורי הגעה לחתונה מחירים שונים, המחירים יכולים להתחיל בסכומים די נמוכים ולהגיע לסכומים יחסית גבוהים כאשר מדובר על שירותים רחבים. אפשר ליצור אישורי הגעה באופן עצמאי, אבל חשוב להבין את הזמן שנצטרך להקדיש למלאכה הזאת. מדובר על עבודה של בערך חודשיים מראש, אנחנו נרצה לארגן רשימה מדויקת של מוזמנים ורק שבועיים לפני יום החתונה לשלוח את אישורי ההגעה. 

יצירת אישורי הגעה באופן עצמאי כוללת עיצוב מסוים, שליחת הודעות לטלפון הנייד או למייל. המתנה לקבלת תשובה ושמירה על סדר מופתי לאחר קבלת התשובות. רבים בוחרים להסיר מהם את האחריות הזאת, כיוון שבסופו של דבר התשלום בדרך כלל יהיה עד 400 ש"ח לכל הפרויקט.

 

אישורי הגעה לחתונה מחיר – מחירון חבילות

סוג אישור הגעה שליחה ידנית בווטסאפ תזמונים אוטומטים ותזכורת הודעות SMS אישורי הגעה טלפוניים סידורי הושבה דיגיטליים
אישור הגעה בחינם ללא הגבלה בהתאם ליתרת הודעות בחשבון 20-40 הודעות SMS מתנה ללא ללא סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת בסיס 40-60 ש"ח ללא הגבלה בהתאם ליתרת הודעות בחשבון ללא ללא עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת דיגיטלי 60-80 ש"ח ללא הגבלה בהתאם ליתרת הודעות בחשבון ללא הגבלה ללא עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת פרמיום 80-120 ש"ח ללא הגבלה בהתאם ליתרת הודעות בחשבון ללא הגבלה ללא עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת פרמיום משודרגת 200-300 ש"ח ללא הגבלה בהתאם ליתרת הודעות בחשבון ללא הגבלה כולל עם סידורי הושבה דיגיטליים

 

אישורי הגעה לחתונה מחירים – תוספות

החבילות שציינו לפני כן נוגעות למספר רב של חברות, ולכן טווח המחירים יכולים לנוע בצורה כזאת או אחרת. אם ישנה חברה שגובה מחיר לפי מוזמן, בדרך כלל המחירים יתחילו מכ-40 אגורות ועד שני שקלים למוזמן. שימו לב, יש גם אפשרות להוסיף שירותים נוספים מטעם אותה חברה. השירותים כוללים עמדה של דיילות בכניסה לאירוע, הדיילות יכולות לכוון את המוזמנים ולוודא מי מהמוזמנים הגיע. כמו כן, הדיילות מחלקות פתקיות הושבה לפי סידור ההושבה שנקבע מראש – ככה תוכלו להקל על עצמכם גם מבחינת סדר ההושבה לאחר החופה.

כדי לקבל את השירות הכולל יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה ביצירת אישורי הגעה לחתונה. יש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום, בחרו את החברה המציעה את השירות הרחב ביותר ובעל מוניטין חיובי. תוכלו לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות כדי לקבל תשובה סופית. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

DEVENT

מארגנים אירוע? התקדמו לעתיד! דרך חדשה להזמין את האורחים ולנהל את האירוע באפס מאמץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, שיחסוך לכם המון כסף וישאיר לכם זמן להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז מה היה לנו בכתבה:

אישורי הגעה לחתונה מחירים
עיצוב הזמנה דיגיטלית

עיצוב הזמנות דיגיטליות:

בעידן הדיגיטלי של היום, עיצוב הזמנות הפך להיבט חיוני ביצירת תוכן דיגיטלי מושך ומאורגן. בין אם אתה מעצב גרפי, מפתח אתרים, או סתם מישהו שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, הבנת טכניקות עיצוב הזמנה דיגיטלית יכולה לשחרר מאוד את היצירתיות  ולשפר את חווית המשתמש הכוללת.

לקריאת המאמר »
הזמנה לחתונה

הכנת הזמנה דיגיטלית: 7 טיפים לחוויה דיגיטלית חלקה

בעידן הדיגיטלי של היום, ההזמנה באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מעסקים רבים. בין אם אתה מנהל מסעדה, חנות קמעונאית או כל סוג אחר של מוסד המציע מוצרים או שירותים, חווית הזמנה דיגיטלית חלקה היא חיונית. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות, אלא הוא גם עוזר לייעל את הפעילות  ולהגביר את השורה התחתונה. כדי להבטיח תהליך הכנת הזמנה דיגיטלית מקוון חלק, הנה  טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:

לקריאת המאמר »