אישורי הגעה מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אישורי הגעה מחירהאם משתלם לכם לרכוש חבילת אישורי הגעה? בקצרה, אישורי הגעה אמנם בתשלום אבל יכולים לחסוך לכם הוצאות נוספות שיהיו גבוהות יותר מאשר החבילה עצמה. מספיק שיש שינוי של עשרה אנשים מבחינת הגעה, המחיר אותו תוכלו לחסוך מול האולם עולה פי כמה וכמה על שירות אישורי הגעה. אישורי הגעה נשלחים למוזמנים בערך שבועיים לפני האירוע ולאחר מכן, ניתן לסדר את ההושבה בצורה נוחה וחכמה וגם כאן לחסוך לא מעט. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אישורי הגעה. 

 

אישורי הגעה מחיר – מה זה אומר?

עבור אישורי הגעה מחיר משתנה בהתאם לחבילה בה אתם בוחרים, קיימות לא מעט חבילות המשתנות בין חברה לחברה. היתרון בשבילכם הוא שהתחרות גדולה, ולכן המחירים בדרך כלל לכל הפרויקט לא יעלו על 500 ש"ח (בהתאם לכמות המוזמנים). לאישורי הגעה תפקיד קריטי באירוע שלכם, אלו הם אישורים בהם נדרש המוזמן לאשר את הגעתו. במה זה שונה מהזמנה? הזמנה לאירוע נשלחת כמה חודשים לפני מועד האירוע, בעוד אישורי הגעה נשלחים בדרך כלל כשבועיים לפי האירוע במטרה לתת חותמת סופית לכך שאותו מוזמן מגיע או נאלץ לא להגיע, הרי תוכניות יכולות להשתנות במהלך החודשים. לאחר קבלת תשובה מהמזומנים נוכל לסדר את השולחנות בצורה חכמה, ולשנות את כמות המנות מול האולם. 

אישורי הגעה מחיר – למה צריך את זה?

אתם חושבים לעצמכם שאולי אתם לא צריכים בכלל אישורי הגעה? אישורי הגעה הם מבין הדברים הקריטיים ביותר, והם גם ישפיעו על המחיר אותו תשלמו על האירוע. אישורי הגעה נשלחים בדרך כלל שבועיים לפני מועד האירוע. המטרה בשליחת שהיא יחסית סמוכה לאירוע נובעת מהצורך לדעת בוודאות כמה מוזמנים מגיעים, ולתאם מול האולם את כל הממצאים. ללא אישורי הגעה גם לא תוכלו לערוך סידורי הושבה בצורה חכמה ונכונה, כאשר אורח אחד לא מגיע או שאפילו יש אורחים נוספים מטעם המוזמנים, אתם חייבים להכיר בכל המידע. לכן, אישורי הגעה הם קריטיים גם בשביל לחסוך בהוצאות, וגם כדי להכין את עצמכם כמו שצריך לפני האירוע. 

 

מהן החבילות המוצעות?

יש מספר חבילות שאתם יכולים לבחור מבניהן, הבחירה היא בהתאם לצורך שלכם. המחיר יכול להיות לפי מוזמן, או לפי סוג החבילה (עם הגבלה של מספר מוזמנים). החבילות משתנות לא רק ביחס למחיר, אלא יש מספר גורמים נוספים שמשתנים. לדוגמא, אתם יכולים לבחור בחבילה שכוללת אישורי הגעה בהודעת SMS בלבד, או בהודעות וואטסאפ. כל מוזמן שמקבל את ההודעה מתבקש להזין ספרה או אישור/דחייה בדרך אחרת, המערכת קולטת את התשובות ונותנת לכם את כל המידע בצורה מסודרת. בדרך כלל בחבילות אלו יש מספר הודעות למקרה של חוסר מענה, אבל ברגע שאין מענה לדוגמא אחרי שלוש הודעות החברה לא תיצור קשר בשיחה. 

יש חבילות לפי מוזמן שיש מספר סבבים של התקשרות בהודעה מול הלקוח, אישורי הגעה בעיצוב מיוחד וגם מוקד טלפוני אנושי. בדרך כלל החבילות נעות בין שקל וחצי ועד שלושה שקלים למוזמן – ביחס לכמות המוזמנים. אם מדובר על אירוע מתחת ל-100 אנשים המחיר יהיה לפי פרויקט ולא פר מוזמן. מנגד, יש חבילות שהן חינמיות לחלוטין ולכן, אתם צריכים לקחת בחשבון את התמונה המלאה ולערוך השוואה לא רק בהתאם למחיר, אלא גם בהתאם לשירות המוצע.

 

אישורי הגעה מחיר – חבילות

סוג אישור הגעה תזמונים אוטומטים ותזכורת הודעות SMS אישורי הגעה טלפוניים סידורי הושבה דיגיטליים
אישור הגעה ללא עלות כמות מוגבלת עד 300 מוזמנים 20-40 הודעות SMS מתנה X אין סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת בסיס 40-60 ש"ח כמות מוגבלת עד 300 מוזמנים X X עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת דיגיטלי 60-80 ש"ח כמות מוגבלת. 300-500 מוזמנים ללא הגבלה X עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת פרימיום 80-120 ש"ח כמות מוגבלת. 300-600 מוזמנים ללא הגבלה X עם סידורי הושבה דיגיטליים
חבילת פרימיום משודרגת 200-300 ש"ח בדרך כלל ללא הגבלה ללא הגבלה כולל עם סידורי הושבה דיגיטליים

 

חשוב להדגיש, המחירון הוא לפי הממוצע בתחום. ייתכן ויהיו שינויים בין החבילות השונות. יש חברות לדוגמא שלא מעניקות כלל אישורי הגעה טלפוניים, יש חברות שעובדות ישר עם אישורי הגעה טלפוניים – הבחירה שלכם תהיה בהתאם לחבילה שמתאימה לכם. שימו לב, בכל הנוגע לסידורי הושבה, כאשר מדובר על שירות של סידורי הושבה דיגיטליים יש לבחון האם מדובר על מערכת בה אתם צריכים להזין את הפרטים ולערוך את סידורי ההושבה באופן עצמאי, ובמקרים בהם העריכה והמיון היא על ידי החברה.

יש חברות שיציעו לכם באותה חבילה סידורי הושבה פיזיים. משמע, החברה תעניק לכם לא רק אישורי הגעה, אלא גם שירות הכולל סידורי הושבה בו יש עמדת דיילות ומנהל סידורי הושבה שבזמן הושבת המוזמנים ינהל את האירוע. המחיר כאן בדרך כלל נע בין 1,500 ש"ח ועד 3,000 ש"ח. ככל שנדרש צוות רחב יותר לאירוע, המחיר עשוי להשתנות. 

קראו עוד: אישורי הגעה לחתונה מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

DEVENT

מארגנים אירוע? התקדמו לעתיד! דרך חדשה להזמין את האורחים ולנהל את האירוע באפס מאמץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, שיחסוך לכם המון כסף וישאיר לכם זמן להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז מה היה לנו בכתבה:

אישורי הגעה מחיר
עיצוב הזמנה דיגיטלית

עיצוב הזמנות דיגיטליות:

בעידן הדיגיטלי של היום, עיצוב הזמנות הפך להיבט חיוני ביצירת תוכן דיגיטלי מושך ומאורגן. בין אם אתה מעצב גרפי, מפתח אתרים, או סתם מישהו שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, הבנת טכניקות עיצוב הזמנה דיגיטלית יכולה לשחרר מאוד את היצירתיות  ולשפר את חווית המשתמש הכוללת.

לקריאת המאמר »
הזמנה לחתונה

הכנת הזמנה דיגיטלית: 7 טיפים לחוויה דיגיטלית חלקה

בעידן הדיגיטלי של היום, ההזמנה באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מעסקים רבים. בין אם אתה מנהל מסעדה, חנות קמעונאית או כל סוג אחר של מוסד המציע מוצרים או שירותים, חווית הזמנה דיגיטלית חלקה היא חיונית. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות, אלא הוא גם עוזר לייעל את הפעילות  ולהגביר את השורה התחתונה. כדי להבטיח תהליך הכנת הזמנה דיגיטלית מקוון חלק, הנה  טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:

לקריאת המאמר »