כמה עולה אישורי הגעה לחתונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כמה עולה אישורי הגעה לחתונהכשאנחנו מסתכלים על כמה עולה אישורי הגעה לחתונה, אנחנו לא רוצים להסתכל על המחיר בלבד אלא גם על סוג החבילה. תוכלו למצוא אישורי הגעה ללא תשלום כלל, ומנגד תוכלו למצוא אישורי הגעה לחתונה בהחל מ-300 ש"ח. הדבר החשוב מהצד שלכם הוא לקבל את התשובה מצד כל האורחים, ותוך כמה שפחות זמן. ככה תוכלו להתחיל בסידורי הושבה ולחסוך בהוצאות שונות במעמד האירוע. 

מהם אישורי הגעה לחתונה?

אישורי הגעה לחתונה הם לא הזמנות לחתונה, רבים נוטים להתבלבל בין שתי האופציות. הזמנות לחתונה נשלחות בדרך כלל כמה חודשים לפני החתונה, ואילו אישורי הגעה לחתונה נשלחים בדרך כלל שבועיים לפני יום החתונה. האישורים נועדו לתת אסמכתא אחרונה לפני סידור ההושבה שכל מוזמן מגיע, וגם לדעת מי לא מגיע. היתרון בסיוע של חברה חיצונית הוא מניעת חוסר הנעימות מצד אורחים שלא יכולים להגיע ובנוסף, לאחר קבלת התשובות תוכלו למיין בצורה נכונה את האורחים לפי מקומות ישיבה, ואף להוזיל עלויות על מנות. 

אישורי הגעה לחתונה – שירות דיגיטלי

אז מהן בעצם האפשרויות שלכם בבחירת שירות אישורי הגעה לחתונה? רגע לפני שאנחנו מדברים על כמה עולה השירות, חשוב להדגיש מהו עשוי לכלול. יש מגוון רחב של חבילות, כאשר מחיר החבילה מושפע משני דברים עיקריים: כמות המוזמנים ושירותים נלווים. המחיר של הפרויקט ברוב המקרים יהיה לפי מוזמן, ניתן למצוא שירותים בסכומים החל מכמה עשרות אגורות למוזמן ועד כשלושה שקלים למוזמן. כאשר מדובר על כמות מוזמנים נמוכה (מתחת ל-100) המחיר יהיה לפי פרויקט ולא פר מוזמן. 

כמו כן, יש שירות חינמי. השירות החינמי כולל הרשמה לאפליקציה או למערכת מטעם חברה כזאת או אחרת. השירות החינמי מטבע הדברים יהיה יותר מצומצם, וכמו כן תהיה יותר טרחה מצידכם. עליכם יהיה להזין את מספרי הטלפון או לקשר את רשימת אנשי הקשר שלכם למערכת, ולאחר מכן בלחיצה תוכלו לשלוח הודעת תפוצה לפי סבבים. היתרון הוא שאתם יכולים לקבל סיכום של כל התשובות ותמיד להישאר מעודכנים על ביטולים ואישורים. עם זאת, השירות החינמי אינו מספק מוקד אנושי – זאת אומרת שאתם תצטרכו ליצור קשר עם כל מי שלא ענה לאישור ההגעה.

מה כוללים אישורי הגעה לחתונה?

כאמור, יש מגוון רחב של מסלולים. השוני בין המסלולים יכול לבוא לידי ביטוי בסוג ההזמנה, תוכלו לבחור בהודעת SMS סטנדרטית או לשלוח בהודעת וואטסאפ אישור הגעה מעוצב. אישורי הגעה כוללים מספר סבבים, כאשר לרוב החברות מציעות בין שלושה סבבים ועד ארבעה סבבים, לאחר מכן ובהתאם למסלול בו בחרתם תקבלו שירות של מוקד אנושי. השירות יכול להיות גם ללא הודעות ורק מוקד אנושי, אך לרוב המחירים יהיו גבוהים יותר. משך זמן ההמתנה בין כל סבב הוא לכל היותר יומיים, מכיוון שאישורי הגעה נשלחים די סמוך למועד החתונה. בנוסף, אישורי הגעה לחתונה יכולים לכלול גם הודעת תודה לכל האורחים שהגיעו, כדי להשאיר עוד טעם טוב מהאירוע המשמח. אישורי ההגעה אינם מכילים רק מלל, אלא גם עיצוב וקישור לוויז בשביל להגיע לאירוע. ולבסוף, חלק מהחבילות כוללות גם תזכורת באותו יום, גם אם קיבלתם אישור.  

כמה עולה אישורי הגעה לחתונה – מחירון

חבילה עד 100 אנשים חבילה עד 250 אנשים חבילה עד 350 אנשים חבילה עד 450 אנשים חבילה מעל 500 מוזמנים
הזמנה דיגיטלית יש יש יש יש יש
סבבי הודעות (SMS או וואטסאפ) 4 4 4 4 4
מוקד אנושי יש יש יש יש יש
תודות בסוף האירוע אין יש יש יש יש
מחיר 200-300 ש"ח 2 ש"ח עד 3 ש"ח 1.50 ש"ח עד 2.50 ש"ח למוזמן 1.20 ש"ח עד 2 ש"ח למוזמן בהתאם לכמות המוזמנים הסופית

איך בוחרים את החברה המתאימה?

אחרי שאנחנו כבר מבינים כמה עולה אישורי הגעה לחתונה, איך אתם יכולים לבחור את החברה המתאימה לכם? היתרון הגדול מצד הלקוח הוא שיש היצע רחב של חברות המציעות שירותים אלו, לכן המחירים תחרותיים. מנגד, איך אתם תדעו לבחור את החברה המתאימה? ברוב המקרים, חברה מקצועית תציג מגוון רחב של שירותים ותיתן לכם מענה כולל. לאישורי הגעה חשיבות גבוהה, ויש לה משפיע עיקרי בסכום אותו תשלמו על האירוע. בחרו חברה עם מוניטין רחב וחיובי, בחרו חברה שיכולה להציע לכם שירותים נלווים כמו עיצוב הזמנות, סידורי הושבה, עמדת דיילות בחתונה ואחרים. 

בנוסף, בדקו שיש לכם דרך התקשרות עם החברה ולא מדובר על אפליקציה ללא מענה אנושי, אלא אם כן בחרתם את המסלול החינמי ואז ההתקשרות לאו דווקא תהיה בולטת. תוכלו לקרוא חוות דעת שונות בנוגע לשירות הניתן, תוכלו לשאול מכרים וכמובן, עיינו באתר החברה ובחנו המלצות מצד לקוחות. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

DEVENT

מארגנים אירוע? התקדמו לעתיד! דרך חדשה להזמין את האורחים ולנהל את האירוע באפס מאמץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, שיחסוך לכם המון כסף וישאיר לכם זמן להשקיע בדברים החשובים באמת.

אז מה היה לנו בכתבה:

כמה עולה אישורי הגעה לחתונה
עיצוב הזמנה דיגיטלית

עיצוב הזמנות דיגיטליות:

בעידן הדיגיטלי של היום, עיצוב הזמנות הפך להיבט חיוני ביצירת תוכן דיגיטלי מושך ומאורגן. בין אם אתה מעצב גרפי, מפתח אתרים, או סתם מישהו שמעוניין לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, הבנת טכניקות עיצוב הזמנה דיגיטלית יכולה לשחרר מאוד את היצירתיות  ולשפר את חווית המשתמש הכוללת.

לקריאת המאמר »
הזמנה לחתונה

הכנת הזמנה דיגיטלית: 7 טיפים לחוויה דיגיטלית חלקה

בעידן הדיגיטלי של היום, ההזמנה באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מעסקים רבים. בין אם אתה מנהל מסעדה, חנות קמעונאית או כל סוג אחר של מוסד המציע מוצרים או שירותים, חווית הזמנה דיגיטלית חלקה היא חיונית. זה לא רק משפר את שביעות רצון הלקוחות, אלא הוא גם עוזר לייעל את הפעילות  ולהגביר את השורה התחתונה. כדי להבטיח תהליך הכנת הזמנה דיגיטלית מקוון חלק, הנה  טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:

לקריאת המאמר »